פוליסות ביטוח שיניים עוזרות לאנשים רבים לתקצב ביעילות את העלות של שמירה על חיוך נהדר. בהשוואה לביטוח רפואי, הבנת פוליסות ביטוח שיניים הינה משב רוח רענן. רוב הפוליסות הן פשוטות וספציפיות לגבי אילו הליכים מכוסים וכמה בדיוק אתם צריך לשלם מכיסם. ביטוח שיניים זמין כחלק מתוכניות ביטוח רפואי או כפוליסה עצמאית. בעצם מדובר בביטוח שמספקת את המעטפת הדרושה לכל הטיפולים, ההליכים והאמצעים הדרושים. על מנת לתחזק ולשפר את בריאות הפה שלכם.

החשיבות של ביטוח שיניים

אם אתם תוהים אם אתם צריכים ביטוח שיניים או לא, הדבר הראשון שאתם צריכים לדעת הוא שהביטוח הרפואי הרגיל שלכם, אצל אחת מקופות החולים בארץ, אינו מכסה את רוב שירותי השיניים הדרושים. אתם יכולים לפתח בעיות פה או שיניים בכל עת, בין אם מחוסר טיפול בשיניים או כתוצאה ממחלה או תאונה. ביטוח שיניים מספק לכם כיסוי שיכול לחסוך לכם כסף ולעזור להבטיח שיהיה לכם פה בריא לעוד שנים רבות. אז בין אם יש לכם כיסוי דרך העבודה שלכם או שאתם רוכשים תוכנית לבדכם. ביטוח שיניים צריך להיות חלק מהתכנון הפיננסי שלכם.

תוכנית לשיניים בריאות

הנה כמה סיבות מדוע ביטוח שיניים הוא רעיון טוב:
יתרונות מניעה – מבטיחים שבעיות יימצאו מוקדם. בדיקות וניקוי שיניים רגילים הם הליכים קריטיים כדי לזהות בעיות לפני שהם דורשים הליכים רפואיים, מסובכים ויקרים יותר. אם עששת לא מורגשת ולא מטופלת, אתם עלולים להוציא הרבה כסף עבור טיפול שורש בהמשך הדרך. רוב התוכניות לרפואת שיניים מכסות ביקורי מניעה בעלות קטנה או ללא עלות נוספת. אתם מוגנים מפני סיכון פיננסי – אפילו עם טיפול מונע מתאים, לפעמים מתעוררות בעיות בריאות רציניות בשיניים. נכון שיש לכם ביטוח נגד סיכון לבריאות שלכם, לרכב ולבית שלכם?  אל תשכחו גם את הפה שלכם.
בריאות השיניים יכולה להשפיע על הבריאות הכללית שלכם – החוקרים בתחום רפואת השיניים, ממשיכים לזהות קשרים בין בריאות הפה לבריאות הכללית של הגוף שלנו. בעיות בפה עלולות להוביל לרמות מזיקות של חיידקים שמחמירות מצבים רפואיים כמו סוכרת ומחלות לב אם הם חודרים למחזור הדם שלנו. על כן ביטוח שיניים משפיע בעצם ועוזר להבטיח את בריאות כלל הגוף שלנו.
פה בריא בראש שקט – בחירת ביטוח שיניים פרטי הוא בדיוק מה שאתם צריכים, על מנת לזכות בשקט נפשי ובראש שקט. בכל הנוגע לבריאות הפה שלכם.

כתב השירות מחליף ביטוח השיניים של My Doctor

חברת מיי דוקטור My Doctor מתמחה בהספקת מספר שירותי בריאות יוקרתיים. החברה מציע שירותים בריאותיים שונים כגון: ביטוחים בריאותיים משלימים, ביקורי רופא, טיפול בתאי חמצן, לחצני מצוקה, טיפולים לחיזוק האגן ואחות עד הבית. כל זאת על מנת לספק לבריאותכם את המעטפת הנחוצה לכם.
בנוסף לכך, חברת  My Doctor נותנת שירות ללקוחות כל קופות החולים. בין אם אתם מבוטחים אצל מאוחדת, כללית או מכבי בריאות. אצל My Doctor תזכו לתשומת הלב והמיומנויות הנדרשות, לצד הטיפול האיכותי ביותר ובמחיר המשתלם ביותר בארץ. מי דוקטור מזמינים אתכם ליצור קשר כבר היום. על מנת שגם אתם תצטרפו לרשימה ארוכה של ישראלים, שנהנים מכתב שירות תחליפי לביטוח שיניים מותאם ליכולותיהם וצרכיהם. זהו למעשה סוג של ביטוח שיניים שמכסה כל צורך וכל טיפול לשיניים שלכם.

צילום FREEPIK

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *