קרדיט יח"צ

יועצי משכנתאות נותנים שירות לאלפי לקוחות מדי שנה. בשנים האחרונות בעקבות ריבוי המסלולים בשוק המשכנתאות, חלה עלייה משמעותית בפנייה ליועצים מומחים לפני הגשת הבקשה לבנקים. יועצי משכנתאות בונים עבור הלקוחות שלהם את תמהיל המשכנתא האידאלי עבורם, ומגישים את ההצעה עבור הבנקים. בהתאם לכך, הם יכולים לחסוך עבור הלקוחות אלפי שקלים מדי שנה על תשלומי ריבית מיותרים. זהו אחד התפקידים המאתגרים ביותר בשוק העבודה, המאפשר לכם בזמן קצר יחסית לרכוש מקצוע מבוקש ולהתחיל לעבוד בתחום.  

יועצי משכנתא חייבים להכיר את כל העדכונים של השנים האחרונות. בנוסף לכך הם חייבים להכיר לעומק את כל המסלולים ואת כל החוקים והרגולציות בתחום. עליהם לדעת איך לחשב במדויק את תמהיל המשכנתא האידאלי עבור הלקוח. בנוסף לכך, הם צריכים לעבוד ביחד עם הלקוחות, ולראות שאכן המשכנתא תואמת לצרכים שלהם. היועצים מחויבים לטובת הלקוח, ועליהם להבטיח שהוא אכן יכול לעמוד בתשלומים החודשיים.

המכללות השונות ברחבי הארץ, מציעות קורסי הכשרה ליועצי משכנתאות. הבחירה במסלול לימודים צריכה לקחת בחשבון את היקף הקורס והתכנים, ואת הצוות המקצועי שעומד מאחוריו. בנוסף לכך תעודת סיום קורס ייעוץ משכנתאות ממכללה מוכרת, פותחת עבורכם דלתות לעבודה בתחום.

קרדיט יח"צ

 ייעוץ משכנתאות וכלכלת המשפחה

אחד הדברים הכי חשובים לפני לקיחת משכנתא, הוא התאמה של גובה התשלום החודשי לכלכלת המשפחה. לקוחות רבים מעוניינים לחסוך בתשלומי הריבית על משכנתאות. בהתאם לכך, הם רוצים לקצר באופן משמעותי את משך התשלומים. אבל בשביל לא להגיע להחזר של התשלום החודשי, צריך לבצע תכנון פיננסי מדויק של כלכלת המשפחה. אי עמידה בתשלומים החודשיים מסכנת את הנכס, והלקוחות יכולים למצוא את עצמם ללא הדירה ועם תביעה מצד הבנק. התפקיד שלכם כיועצי משכנתאות הוא לעזור להם לבחור תמהיל משכנתא ריאלי עבור הצרכים שלהם.

במהלך לימודי ייעוץ משכנתאות במכללת אורין שפלטר תלמדו על כל מסלולי המשכנתא ועל שיעורי הריביות. כמו כן, נלמד על הקריטריונים לקבלת אשראי, מדד תשומת הבנייה ומדד המחירים לצרכן, מחזור משכנתא ועוד נושאים רבים נוספים כנדרש. בנוסף לכך, נתנסה בפועל בעבודה באמצעות מחשבוני משכנתא ומחשבוני בדיקת זכאות ונתלווה לפגישת ייעוץ באחד הבנקים.

הכשרה לעבודה בפועל עם לקוחות היא המוטו של המכללה. אנחנו מכינים את הסטודנטים שלנו למתן שירות לקוחות ברמה הכי גבוהה שניתן. בהתאם לכך, אנחנו מכינים אתכם לסיטואציות קונקרטיות עם לקוחות ולמתן שירות מותאם לכלכלת המשפחה. אחד הדברים המשמעותיים ביותר במהלך הקורס הוא מתן כלים מקצועיים לתכנון פיננסי נכון.

קרדיט יח"צ

הלימודים בתחום משלבים בין ידע מקצועי לבין שירות לקוחות. בסופו של דבר אתם עובדים עם לקוחות שצריכים את העזרה שלכם. במידה ותעניקו להם שירות אישי מכל הלב, הם יישארו אתכם למשך שנים רבות. רבים מהלקוחות מבצעים במהלך השנים עדכונים במשכנתא כולל מחזור משכנתא ושינויים נוספים. לכן חשוב ביותר לתת להם שירות איכותי שישאיר אותם אצלכם בבית העסק למשך שנים רבות.

הקורס שלנו נפרש על פני חמישה עשר מפגשים כל מפגש נמשך ארבע שעות אקדמיות. בוגרי הקורס נהנים ממגוון רחב של אפשרויות תעסוקה. בסיום הלימודים תוכלו לעבוד כיועצים, מנהלי תיקים או מלווי פרויקטים. במהלך ההכשרה נעבור אתכם על כל המסמכים החשובים לתחילת העבודה, הסכם תקשורת עבור יועצי משכנתא, כתבי הסמכה לבנקים ודפי שאלון. מסלול הלימודים מתקיים ללא תנאי קבלה מיוחדים. הקורס מועבר במתכונת פרונטלית או דיגיטלית בהתאם לצרכי הסטודנט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *