קרדיט: יח"צ

זוגות צעירים המעוניינים לקחת משכנתא מהבנק נעזרים בשנים האחרונות ביועצים מקצועיים בשביל לקבל את ההחלטה הנכונה. היועצים עוזרים ללקוחות לנהל את הבקשות לבנקים. הם מנסחים עבור הלקוחות את הבקשה בהתאם לדרישות הספציפיות של כל בנק. ההיכרות המקיפה של היועצים עם הדרישות של הבנק מאפשרת לבקשות להתקבל בקלות יתרה. היועצים בונים עבור הלקוחות תמהיל משכנתא מתאים לצרכים שלכם ובודקים את יכולת ההחזר של הלקוחות.  בהתאם לכך, היועצים יכולים לחסוך סכומים משמעותיים בתשלומי הריבית על מסלולי המשכנתאות השונות.

יועצי משכנתא חייבים להכיר את כל העדכונים בתחום המשכנתאות בשנים האחרונות. בנוסף לכך הם חייבים להכיר את כל מסלולי המשכנתא הנמצאים כיום בשוק. הם חייבים לדעת מהם החוקים והרגולציות בתחום ומהן האפשרויות הריאליות עבור הלקוחות שלהם.

לימודי ייעוץ משכנתאות במכללת אורין שפלטר מקנים לסטודנטים ידע תיאורטי נרחב ובעיקר כלים מעשיים לעבודה עם לקוחות. המכללה שמה לעצמה למטרה להכשיר אנשים לעבודה מקצועית. לכן, הדגש הוא תמיד על התנסות בעבודה עם לקוחות תוך כדי הלימודים. בהתאם לכך, הסטודנטים מתלווים לפגישת ייעוץ בזמן אמת באחד הבנקים ומתנסים בחישובים באמצעות מחשבוני משכנתא ומחשבוני בדיקת זכאות.

קרדיט: יח"צ

ייעוץ משכנתאות הכשרה לעבודה עם לקוחות

הלימודים במכללת אורין שפלטר משלבים בין ידע מקצועי ברמה הכי גבוהה שניתן לבין הכנה מעשית לשירות לקוחות. עיקר העבודה כיועץ משכנתאות היא עם לקוחות שצריכים את העזרה שלכם. במידה ותעניקו להם שירות מכל הלב, הם יישארו אתכם למשך שנים רבות. רבים מהלקוחות מבצעים עדכונים במשכנתא במהלך השנים, כולל מחזור משכנתא ושינוי מסלולים. העזרה המקצועית של היועצים נחוצה עבור הלקוחות לטווח ארוך, ולא רק באופן חד פעמי.

קהל היעד עבור קורס ייעוץ משכנתאות הוא כל מי שמעוניין לעבוד במוסד פיננסי מתאים או באופן עצמאי. סוכני ביטוח רבים שהעמלות שלהם על העסקאות נשחקו עם השנים, מחפשים דרכים יצירתיות להגדלת ההכנסה. אחת מהדרכים היא הוספת ייעוץ משכנתאות לעסק הפרטי לשם הגדלת מעגל הלקוחות וההכנסה. הלימודים מתאימים גם עבור יועצים עסקיים, מאמנים ויועצים לכלכלת המשפחה שרוצים להרחיב את תחום העיסוק שלהם. במהלך הקורס הסטודנטים מקבלים את כל המידע הנדרש אודות אפשרויות הפרנסה הרבות מייד עם סיום הלימודים. בנוסף לכך ישנו שיעור מיוחד הנוגע לפתיחת עסק עצמאי בתחום.

בעולם המשתנה והדינמי של היום ישנם מקצועות חדשים שצמחו בשנים האחרונות, אחד מהם הוא ייעוץ משכנתאות. מקצוע שמאפשר לכם בזמן קצר לרכוש כלים מעשיים לעבודה ולהשתלב באחד התחומים המרתקים ביותר בשוק. ייעוץ משכנתאות עוזר לאלפי לקוחות מדי שנה  להגשים את החלום שלהם לקנות דירה. העזרה שלכם יכולה לחסוך ללקוחות אלפי שקלים בתשלומים חודשיים ולאפשר לזוגות צעירים רבים לרכוש נכס במחיר ריאלי עם משכנתא שניתן לעמוד בה.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *